Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ř (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 25. duben 2018 @ 20:31:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | ..."Já jen reaguji na to, co o sobě a o vašem světě píšeš. A
souhlasím s tebou: Někteří lidé si od Boha nenechají pomoci. A Bůh jim
určitě nesebere rozhodovací práva o jejich životě. Ale všeho dočasu:
Jednou ta situace skončí, protože skončí i ten život."...
Jsem rád, že jsme dosáhli shody alespoň v tomto. Ale ty ve skutečnosti nežiješ v jiném světě, než já! Je to náš společný svět. A lidé se v něm chovají různě, žijí různě. A nikdo z nás nemůže už nyní s jistotou tvrdit, že bude po smrti v nebi! Může se na nebe těšit, (a podle toho i žít), ale pouze v radostné naději, nikoli v jistotě. Protože rozhodovací práva jsou nám oběma (i všem ostatním) stále ponechána. Až do smrti.
..."Ohledně hříchu a jeho odpuštění, ohledně následků hříchu a jejich uzdravení, máš jen nedostatečné znalosti "...
Jen se zas neurážej. Slyším pouze o tvé minulosti, že ti Bůh sebral ranec tvých hříchů a uzdravil tě z určitého otroctví hříchu. - jakoby se tě tvé dnešní hříchy už nijak netýkaly. Jako by jsi už dneska byl mistr světa ve svatosti a v životě podle Boha. Nic o řešení dnešních tvých hříchů. Uděláš zlo a nelituješ toho. To je podle mého názoru duchovní vákum.
|
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: wollek v Středa, 25. duben 2018 @ 22:42:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, toto se musím ozvat, neboť píšeš jako duchovní nemluvně:
1 Jan 4:17 V tom jeho láska k nám dosáhla cíle, že máme plnou jistotu pro den soudu - neboť jaký je on, takoví jsme i my v tomto světě.
Pokud umíš číst a rozumíš česky - což rozhodně zpochybňovat nechci - pak je zcela evidentní, že v Tvém případě Kristova láska k nám ještě zdaleka nedosáhla svého cíle - proč raději o těchto vyjádřeních, které prožívají nejen někteří současní křesťané, ale také už křesťané v prvním století, nepřemýšlíš? Proč se za ně nemodlíš, nepředkládáš je Pánu? Proč??? Proč místo toho tady pořád zoufale polemizuješ, popírajíce Písmo i Kristovu milost, hovoříce především sám o sobě, svých bojích, pádech a své vlastní cestě, jak si vybojovat spasení.... ? Nerozumím tomu. Nerozumím Ti... Co je tou Tvou skutečnou motivací, co Ti dává sílu tady takto polemizovat? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 26. duben 2018 @ 09:17:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."neboť jaký je on, takoví jsme i my v tomto světě."...
Pokud jsi už dosáhl dokonalosti Krista a zůstaneš v této dokonalosti až do dne soudu - uznávám, že máš plnou jistotu spasení.
Opravdu se ale cítíš tak dokonalým, jako je Kristus? Vrať se z virtuálního světa nábožných představ do reality života!
Moje katolické vysvětlení k významu tohoto verše: Je to povzbuzující verš, inspirující pro život s Bohem. V Kristu k nám přišla na svět láska v dokonalosti. Láskou jsme podobni Kristu, oslavenému už tady na zemi. On v nás uznává tuto svou podobu, ví, že patříme jemu, a proto se nemusíme bát posledního soudu. Proto kdykoliv jsem si vědom nějakého hříchu, ihned z něj činím pokání - abych znovu obnovil tuto svoji podobnost s Kristem, která byla mým hříchem narušena, pokřivena, zdeformována. Po dobu deformace hříchem opravdu nejsem v lásce takovým, jako Kristus. Nikdo v hříchu mu není podoben a ani podoben být nemůže - a my, alespoň občas, jsme stále i hříšníci.. Tento dar Ducha nám byl vlit do srdcí (Ř 5,5) a tam dává zrod vnitřní jistotě o tom, co navenek hlásají apoštolové. Zde jde o stav Božích dětí v naději (Ř 8,14-17).
Naše láska v sobě zahrnuje i synovský prvek nábožné bázně (Přís. 1,7), vylučuje však otrockou bázeň, strach, že nás odsoudí Bůh, který přece ve svém Synu podal tak veliké důkazy lásky k nám.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 27. duben 2018 @ 11:16:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Píšeš o dokonalé lásce. Hmm? A nyní napiš jak vypadá ta láska nedokonalá! Podmínkou spásy není tvoje podobnost s Kristem! Podmínkou spásy je víra v Krista a milost Krista. Spasení jsme již nyní, spásu si NIJAK a NIČÍM nemůžeme zasloužit! Co můžeme je ODMÍTNOUT neustále nabízenou milost Krista, a tím odmítat spásu. Hřích nás od Krista neodděluje, hřích nás činí závislými na odpouštějící milosti Krista! Okamžité milosti, bez těch tvých modloslužebnických mezer. Kristus příšel, vzal náš hřích na sebe, smiloval se a smilovává se nad námi. Kristus mne neopouští když zhřeším, dáva mi svou okamžitou milost a zjevuje vysvobozující pravdu Ducha jako "návod" na okamžité řešení. Tebe Oko ten tvůj falešný kristus opouští pokaždé když zhřešíš, nesmilovává se IHNED nad tebou, odchází od tebe a ponechává tě ležet v blátě, odkud se musíš doplazit na určený čas do své modloslužebny, kde po vykonání obřadných procedur tě tvůj falešný bůh uzná za "čistého", a ty za odměnu můžeš dlít jeho přítomnosti. Oko, to je satan vydávající se za Krista! Varuj se před ním! Kristus je milosrdný! On od tebe neodejde když zhřešíš! On tě zahrne svou milosti, a nenechá tě ležet v blátě, protože tě vůbec nenechá abys do bláta upadl! Kristus tě vždy a jistě podrží když klopýtneš, vždy ti dá OKAMŽITĚ poznat VYSVOBOZUJÍCÍ pravdu Ducha. A ty Oko? Když zhřešíš tak od tebe bůh odejde, a ty jako cvičená opice musíš čekat až ti otevřou výběh ve kterém ti dají nažrat, kde po tobě uklízí cos nadělal, kde tvůj cvičitel ti vyberte blechy, ne však všechny, jenom ty nejkousavější. Když se pak vrátíš z výběhu do tvého brlohu, naskáčou na tebe tvé vlastní blechy zpět, neb tvůj cvičitel je nedokázal zahubit! A ty jsi opět zablešený, před toho tvého falešného krista nemůžeš neb se zablešenců štítí, a musíš absolvovat další odmašťovací řk modloslužebnou proceduru. A tak pořad dokola, vždy v nejistotě spásy, a skutkových heroických samospásných zásluh si namlouváš, že to co děláš bude v hodině tvé smrti nějak oceněné. Ocenění se ti však dostane jedině tak od tvých blech, kterým jsi tak hloupě a tak dlouho dělal hostitele.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 26. duben 2018 @ 08:30:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | A lidé se v něm chovají různě, žijí různě.
Stando, přesně tak. A mají různé životní postoje, i ty základní životní postoje. Udělali v životě různá rozhodnutí.
Snad jsi tedy porozuměl, že když píšeš "my všichni", platí to jen na tebe a lidi, kteří mají stejné postoje a žijí stejné věci, jako ty - ale zdaleka to neplatí na lidi, kteří žijí něco zcela jiného, než vy.
A nikdo z nás nemůže už nyní s jistotou tvrdit, že bude po smrti v nebi! Může se na nebe těšit, (a podle toho i žít), ale pouze v radostné naději, nikoli v jistotě.
A proč to nikdo z vás nemůže?
Máte od někoho zakázané věřit Pánu Ježíši a přijmout jeho oběť za váš život?
Protože rozhodovací práva jsou nám oběma (i všem ostatním) stále ponechána. Až do smrti.
Mně určitě. Bůh mne vysvobodil z otroctví hříchu. Vysvobodil mne do svobody a dal mi rozhodovací právo. A já jsem to rozhodovací právo s radostí použil.
A co tobě? Jsou ti rozhodovací práva ponechána?
Pokud ano, proč tvé rozhodovací právo nevyužiješ a nerozhodneš se?
Jen se zas neurážej.
Stando, proč bych se urážel? Myslíš, že když tu začneš o mne v diskuzi lhát a pomlouvat mně, že se urazím?
To bych ti přeci už nepsal.
Slyším pouze o tvé minulosti, že ti Bůh sebral ranec tvých hříchů a uzdravil tě z určitého otroctví hříchu. - jakoby se tě tvé dnešní hříchy už nijak netýkaly. Jako by jsi už dneska byl mistr světa ve svatosti a v životě podle Boha. Nic o řešení dnešních tvých hříchů. Uděláš zlo a nelituješ toho. To je podle mého názoru duchovní vákum.
To si ode mne slyšel dobře: Bůh mne opravdu sebral ranec tvých hříchů a uzdravil tě z určitého otroctví hříchu. Jako první mne uzdravil z bezbožnosti a hříchu, který byl ke smrti - zachránil mi život. A i pak mne uzdravil a pomohl mi od dalšího rance hříchů - třeba od krádeží, od zabíjení, od kupování šuntů, od neúcty k autoritám, lidskému zřízení a mnoha dalších věcech.
Ten zbytek za tím "jakoby" je už jen tvůj virtuální svět, o kterém tak často píšeš, svět tvých domyšlenek, projekcí, pomluv a lží - ne můj život.
Podle mého názoru to, co píšeš za tím "jakoby", není duchovní vakuum, ale za tímto tvým virtuálním světem je duch lži. Proto ti vždycky píšu: Kdyby tě z mého života něco zajímalo, tak se zeptej. Já ti to rád napíšu a místo tvých lží se dozvíš pravdu.
Toník |
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 26. duben 2018 @ 21:53:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Místo vyhýbavých řečí a svádění viny na mě - máš tu přece prostor na vysvětlení i toho "zbytku" (viděno tvýma očima) - zatím jsem tu žádné nenašel.
A hledal jsi? Nebo: Četl jsi alespoň co ti k tématu píšu?
Byl to opak toho, co sis o mne vymyslel ty - jako ostatně vždy, když začneš z tvého "pokladu" vymýšlet věci o druhých. Dej si tedy opak tvého nepravdivého výroku o mne a budeš znát pravdu. Vysvětlovat není v tomto případě potřeba nic.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 27. duben 2018 @ 08:54:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."..."Nic o řešení dnešních tvých hříchů. Uděláš zlo a nelituješ toho."..."...
..." Dej si tedy opak tvého nepravdivého výroku o mne a budeš znát pravdu."...
Mnohokrát jsi zde tvrdil, že ty hříchů nelituješ, že lítost nad hříchem ničemu nepomůže - A uváděl jsi za příklad nikoli postoj Zachea, ale postoj Jidáše. Tak kdo z nás má tady zvrácené myšlení?
Nebo už jsi změnil své smýšlení na opak - dneska už snad lituješ tebou způsobeného zla? To by byl opravdu pokrok!
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 27. duben 2018 @ 10:10:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To je ta "naše" Bohu díky již ne moje, žel tvoje řk klasika. Cizinec ti něco pověděl. Tys to ve své makovici přechroustal k obrazu svèmu, a to co s tebe vyleze mu posíláš zpatky jako "jeho" produkt. Oko, zde se vyborně hodí artinovská terminologie. Je to pouze a jenom tvůj myšlenkový průjem! Fuj..
Jinak zajímavý komentář. A to v tom, že se v něm kumulovala tvoje poměrně běžná potřeba informace invertovat. Oko, ty jsi takový pomalý a zastaralý TTL invertor NOR, nespolehlivé a nestabilní řady MH 84.. :-)))))
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 27. duben 2018 @ 10:13:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Mnohokrát jsi zde tvrdil, že ty hříchů nelituješ
To sis mne s někým spletl - pravděpodobně s tvou představou ve tvém myšlení, s postavou z tvého virtuálního světa Avengers.
Já jsem Toník. Píšu tu pod nickem Cizinec. Zcela jistě jsem tu nikdy netvrdil, že hříchů nelituji.
Protože tu na rozdíl od tebe o sobě píšu pravdu.
Tak kdo z nás má tady zvrácené myšlení? Zvrácené myšlení má systematický lhář a pomlouvač, který si o druhých vymýšlí nesmysly, lži a pomluvy, píše je do diskuze a ani si své způsobené zlo ani neuvědomuje, natož aby ho litoval či dokonce změnil své chování nebo alespoň před zpovědí šel a napravil škody, které svým lhaním způsobil.
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 27. duben 2018 @ 11:34:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Mně napsat takovou věc o litování!
O mně, melancholikovi, perfekcionalistovi, celoživotnímu expertu na litování naprosto všeho, co byť jen malilinko zkazil nebo neudělal dokonale, který na lítost dopadl málem stejně, jako Jidáš a z lítosti se půlku života vzpamatovává, napsat, že jsem zde zde tvrdil, že ty hříchů nelituji! To už opravdu křičí.
Ale tady nejde o konkrétní věc, konkrétní vymyšlenou lež, spíše o vytrvalý způsob diskuze: Je nějaké téma, v tomto případě Boží odpočinek od únavy životem a jeho pravidly a Ježíšovo jho. Místo tématu, sdílení zkušeností, jak kdo tématu rozumí a co z tématu žije vždy znovu a znovu sklouzne k tomu, že si takto začne vymýšlet o druhých nesmysly, tu větší, tu menší. A není v tom sám.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 27. duben 2018 @ 12:49:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinče, nyní Vás musím na něco moc důležitého upozornit. Zná to jenom ten, kdo žil v katolicismu velmi, velmi dlouho.
Dlouholetý katolík je ve svém žití navyknutý dostávat ve svých slabostech duchovní šlehance a kopance. A proto on sám pak do slabých kope. Dává mu to pocit nadřazenosrti a moci. Když Oko vyčenichá, že se Vás svou lží a pomluvou o vaší lítosti nějak dotkl, nabude klamnèho dojmu, že má pravdu a navrch. Že si kopnul do citlivého místa. Tak to v katolicismu je, ve slabostech rány přijímat, a slabým rány rozdávat. Jenže vaše lítost není slabost. V nejbližších dnech to uvidíte sám, za co bude vaši lítost považovat. Na jeho komentářích je vždy patrný nezájem o právdu, je však dobře patrný eminetní zájem vyhledávat slabosti do kterých by mohl nadřazeně kopat a kope, a to čímkoliv. Pomluvou, lží, odpíráním Krista. Všimněte si prosím všichni. Hodně dobře to bylo patrné na diskusi Milky a Oka. Milka vydávala své krásné svědectví o svém životě v Kristu, což Oko pomluvil, zvrátil lží a Milce Krista odpíral. Pokoj Kristův zvrátil na pokoj mrtvole v marnici. Sdílení niterného svědectví považuje Oko za slabost, a protože sám obdržel mnoho kopanců za své niterné sdílení se, tak uź se nesvěřuje, nesdílí aby nebyl zranitelný. Za to však chce rány rozdávat. Milku, Cizince, Wolleka, mne svou potřebou kopat Oko nijak nepoškodí. Mezi katolíky se toto kopáni bolí, a bolí to velmi. Staří zkušení kopáči jako Oko, s oblibou kopou do těch mladšich nezkušených, kteří jim naivně důvěřují a svěří se jim. To je hlavní příčina, proč si řk mezi sebou vzájemně nesdílí své prožitky s Pánem. Skoro žádné nemají, a vzájemně se kopou do slabin. Povšimněte si, že Oko ve svých reakcích na životní svědectví kristovců o životě v Kristu hledá neustále pomyslnou puklinu do kterè by mohl vrazit klín. Klín lži, pomluvy, překrucování a odpírání. Jenže to na kristovce neplatí.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 29. duben 2018 @ 13:21:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ...Jedna jednoduchá otázka na zamyšlení: "Může být postoj pokání lidského srdce snad opravdový i bez lítosti nad dříve spáchaným zlem?"...
Asi by sis měl zopakovat svá někdejší tvrzení o bezvýznamnosti úlohy lítosti v pokání nad spáchaným zlem. Cituji:
Tato lítost je pak motorem nápravy člověka pro
budoucnost, motorem dostiučinění, příčinou, aby se tento hřích
neopakoval u člověka pořád dokola znovu a znovu. (mé tvrzení)
Stando a to je chtěná teorie, nebo skutečná praxe?
Ze svého života mohu dosvědčit, že lítost nic takového co popisuješ, neumí. Lítost není motorem nápravy, natož pak aby byla příčinou toho, aby se hřích už neopakoval."
"Moje lítost v mém životě nikdy nebyla motorem nápravy pro budoucnost, příčinou, aby se tento hřích neopakoval u mne pořád dokola znovu a znovu. Nic takového jsem s lítostí ve svém životě nezažil." Celé to vlákno máš zde . |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 29. duben 2018 @ 18:43:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, opakovat si, co jsem psal nemusím - to si pamatuji. Nemusím si opakovat ani to, co jsem žil: O tom tu píšu a vzhledem k tomu, že jsem to žil, tak si to pamatuji. Pamatuji si dokonce i to, co jsem nežil, ale co jsi tu psal ty.
Zpět k tématu. Vymyslel sis tu o mne další lež, napsal jsi o mne:
Uděláš zlo a nelituješ toho.
Když jsem tě na tvou lež upozornil, ještě jsi drze přitvrdil a napsal ji dokonce tučně a podtrženě:
Mnohokrát jsi zde tvrdil, že ty hříchů nelituješ
Obě dvě tvoje věty jsou od tebe sprostá lež. A zvláště na křesťanském serveru neskutečná drzost.
Můj postoj je jako vždy opačný, než tu o mne drze lžeš ty: Tedy když udělám zlo, lituji toho a mnohokrát jsem zde psal, že lituji svých hříchů, včetně bezbožného života, který jsem žil.
O lítosti jsem napsal mnoho věcí a všechny jsme psal ne proto, že bych si něco sugeroval (jak hezky a jistě upřímně popisuješ vaši realitu), ale právě proto, že mám s lítostí reálné, skutečné a velmi bohaté zkušenosti. Moje zkušenosti s lítostí navíc přesně odpovídají tomu, jaký praktický vliv měla lítost na biblické aktéry.
Pak ses mne ptal:
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 30. duben 2018 @ 14:35:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Toníku, Nehodlám ti tady oplácet stejným (tedy že jsi drzý lhář a pomlouvač) - i když o mě vytrvale tvrdíš nesmysly - chápu totiž, že vlivem tvého převráceného vnímání světa ani jinak nemůžeš.
Středa 09.březen 2016.
Pak tedy zatím nechápeš, že Kristus na příkladu těchto dvou synů hovoří právě zase jen o nás - o hříšnících.
Samozřejmě, že vím, že Ježíš hovoří o vás, že je vám postoj těch synů
blízký a ztotožňujete se s nimi. Proto jsem ten příklad uvedl.
Nepřipadá ti na postoji obou těch synů něco podezřelého?
Lítosti nepřisuzujeme žádné božské vlastnosti ani schopnosti. To se děje zase jen ve tvojí hlavě.
Jakýsi Oko tu psal, že má lítostí odpuštěny hříchy, taky psal, že
lítost vede k pokání a další podobné věci. To jsou věci, které určitě
nejsou v mé hlavě, nejsem oko. Lítost znám velmi dobře, niterně a vím,
že žádnou z moci, které jí omylem připisuješ, nemá.
Lítost je indikátorem opravdovosti v jednání i smýšlení, spolehlivým indikátorem probuzenosti srdce.
No, ani tuto moc lítost nemá.
Lítost popadla například Jidáše, on pak šel a oběsil se. Měl tedy
lítost, ale probuzené srdce neměl. Určitě měl ale opravdové jednání i
opravdové smýšlení, opravdovou lítost, jinak by se neoběsil.
Po světě běhá miliony a miliardy lidí, kteří mají lítosti na rozdávání,
mnozí prolitovali velkou část života, ale stále jsou mrtví ve svých
hříších: Lítost jim k probuzenému srdci nepomohla ani o kousek.
Toník |
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 01. květen 2018 @ 01:57:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Nehodlám ti tady oplácet stejným (tedy že jsi drzý lhář a pomlouvač) - i když o mě vytrvale tvrdíš nesmysly - chápu totiž, že vlivem tvého převráceného vnímání světa ani jinak nemůžeš.
Kde jsem o tobě já tvrdil nesmysly a jaké nesmysly jsem o tobě tvrdil?
Pokud vím, jednou nedávno jsem něco o tobě napsal špatně - to ses hned ohradil, že o tobě nečestně lžu. Přitom bylo zjevné, že jde zase jen o tvé projekce a tvé díry. Za to, že jsem se spletl a napsal o tobě něco špatně, jsem se omluvil.
Bylo by od tebe korektní abys místo vágních obvinění uvedl kde jsem o tobě tvrdil nějaké nesmysly a jaké nesmysly jsem o tobě tvrdil.
Pokud tu ty o mne drze a sprostě lžeš, uvedu vždy jasně tvou lež citací, komentuji jí, případně jasně napíšu, jaká je pravda.
Ohledně hříchu a jeho odpuštění, ohledně následků hříchu a jejich uzdravení, máš jen nedostatečné znalosti - a z toho vyplývající falešné zjednodušené představy.
Když jsem tě na tvou lež upozornil, uhnul jsi a ještě přitvrdil, napsal jsi o mne další lež (v příspěvku s hezkým číslem 336 666):
Uděláš zlo a nelituješ toho.
Když jsem tě na tvou další lež upozornil, ještě jsi drze a sprostě přitvrdil a napsal ji dokonce tučně a podtrženě:
Mnohokrát jsi zde tvrdil, že ty hříchů nelituješ
Obě dvě tvoje věty jsou od tebe sprostá lež. A zvláště na křesťanském serveru neskutečná drzost. Tvoje lhaní a pomlouvání je tentokrát tak velký nesmysl, že by sis to snad mohl uvědomit i ty! Napsat někomu, že nelituje zla či že nelituje hříchů!
To se fakt ani nezastydíš?
Po takovémhle drzém a sprostém lhaní jdeš třeba v neděli k přijímání?
Můj postoj je jako vždy opačný, než tu o mne drze lžeš ty: Tedy když udělám zlo, lituji toho a mnohokrát, nespočetněkrát jsem zde psal, že lituji svých hříchů, včetně bezbožného života, který jsem žil.
O lítosti jsem napsal mnoho věcí a všechny jsme psal ne proto, že bych si něco sugeroval (jak hezky a jistě upřímně popisuješ vaši realitu), ale právě proto, že mám s lítostí reálné, skutečné a velmi bohaté zkušenosti. Moje zkušenosti s lítostí navíc přesně odpovídají tomu, jaký praktický vliv měla lítost na biblické aktéry.
Snad by ti i mohlo dojít, že když jsem tu tolik psal o lítosti, že nepíšu o virtuálním světě, jako ty, když píšeš o tom tvém virtuálním světě, ale píšu o realitě, kterou jsem zažil.
Nebo ani tolik základní logiky nemáš?
Tak kdo z nás má tady zvrácené myšlení?
Tak ti odpovídám:
Zvrácené myšlení má systematický lhář a pomlouvač, který si o druhých vymýšlí nesmysly, lži a pomluvy, píše je do diskuze a ani si své způsobené zlo neuvědomuje, natož aby ho litoval či dokonce změnil své chování nebo alespoň před zpovědí šel a napravil škody, které svým lhaním způsobil. Nebo se alespoň omluvil.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 02. květen 2018 @ 08:49:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Mnohokrát jsi zde tvrdil, že ty hříchů nelituješ "...
Kdo z nás tady má zvrácené myšlení?
Vytrhl jsi věc z kontextu. Já přece hovořil v souvislosti o odpuštění hříchů, o nutnosti lítosti jako prvního předpokladu pro odpuštění hříchů. Hovořil jsem o skutečnosti, že není - li přítomna lítost nad způsobeným zlem, je pokání nepravdivé.
Ty jsi se mi tehdy za to vysmál.
Mě vůbec nezajímají tvé pocity, tvé litování čehokoliv. Ale tvrdil jsi, že lítost není pro odpuštění hříchů vůbec potřebná! Že pro odpuštění hříchů nehraje žádnou roli.
Je to tak, nebo ne?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 02. květen 2018 @ 08:59:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Kdo z nás tady má zvrácené myšlení?
Zvrácené myšlení má člověk, který o druhých lidech sprostě a drze lže a po upozornění na to lhaní a pomluvy místo lítosti nad svým způsobeným zlem a omluvy, kterou by své zlo alespoň trochu napravil, projeví ještě větší drzost, začne se vykrucovat a vymýšlet o druhém další lži.
Ale alespoň ten člověk se zvráceným myšlením projevuje otevřeně jakou projekci to dělal, když o druhém lživě psal: "Uděláš zlo a nelituješ toho."
Vytrhl jsi věc z kontextu. Já přece hovořil v souvislosti o odpuštění hříchů, o nutnosti lítosti jako prvního předpokladu pro odpuštění hříchů. Hovořil jsem o skutečnosti, že není - li přítomna lítost nad způsobeným zlem, je pokání nepravdivé.
Ale tvrdil jsi, že lítost není pro odpuštění hříchů vůbec potřebná! Že pro odpuštění hříchů nehraje žádnou roli. Je to tak, nebo ne?
Ano, to jsem tvrdil. A dával jsem ti příklad Pána Ježíše, který na kříži doprostřed vražedného násilí bez lítosti říkal: Otče, odpusť jim, neboť nevědí, co činí. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 02. květen 2018 @ 18:28:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cizinče, všiml jsem si určité zajímavosti, když jsem procházel různá řk zpovědní zrcadla. V mnoha zpovědních zrcadlech se lež a pomluva vůbec nevyskytuje. Největší důraz je ve zpovědních zrcadlech kladený na účast na mši a uctě a klanění se modlám, praktikování modloslužby. A tomuto charakteru zpovědních zrcadel přesně odpovídá i charakter většiny řk komentářů. Zpovídají se z pomluv a lží spíše okrajově, ne li vůbec, a tak jsou ve lhaní a pomluvách jako urvaní ze řetězu.. Nevzpomínám si, že by lhaní a pomluvy farář ve zpovědnici někdy probíral, tak jako si nevzpomínám na to, že by mne vybízel k omluvě poškozené straně. Řekl bych že tři hlavní řk atributy jsou - neomlouvat se, lhát a pomlouvat! V této působnosti je pro řk ring volný. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 03. květen 2018 @ 08:50:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Ano, všiml jsem si, že oko tady zasvěceně a se znalostí popisuje život v hříchu, jak pokřivuje reálné vidění a jak srdce pokřivené hříchem už ani nevnímá hřích. To mu lze věřit, že opravdu nevnímá své lži a pomluvy. Toto si na zpytování svědomí docela dobře pamatuji - přes to, že jsme zpytování svědomí věnovali poměrně hodně času, mnoho a mnoho hodin, ty nejzávažnější hříchy, které nejvíce likvidovaly náš život (modly, zasvěcení jim, bezbožnost, temnota, beznaděj, a další) jsme jako hřích vůbec nevnímali a zpytování sama sebe nám v tom nijak nepomohlo - a ani nemohlo.
Pro pořádek: Existují i zpovědní zrcadla, ve kterých je například druhé Boží přikázání. Tedy alespoň napsané - v dalších otázkách jsou samozřejmě modly zcela vynechané. A v obsahu 9. přikázání opět chybí jak pomluva, tak lež. Ale zase je tam spousta všelijakých kliček, v 10. přikázání zase chybí závist, zato je plné obviňování lidí duchem chudoby. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 02. květen 2018 @ 18:05:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko: ..."Mnohokrát jsi zde tvrdil, že ty hříchů nelituješ "...
Myslivec: Komentáře Cizince čtu a nikdy nikde jsem u něho takové tvrzení nezaznamenal. S křesťanskými postoji by takové tvrzení u Cizince bylo ABSURDNÍ. Lžeš Oko, a lžeš velmi neomaleným způsobem, způsobem s křesťanstvím neslučitelným. Omluv se Cizincovi a rychle!
Oko: Mě vůbec nezajímají tvé pocity, tvé litování čehokoliv.
Myslivec: Podle toho jak se zde lživě a hovadsky vyjadřuješ jsi se zase jednou prolhal do pravdy. A ty jsi říkáš křesťan, když tě VŮBEC NEZAJÍMÁ lítost toho druhého?! Ty nám chceš zde psát něco o pokání a odpuštění?! Jsi nechutným produktem zpovědní parodie, ve které modloslužebníky zcela běžně VŮBEC NEZAJÍMÁ ten druhý, třeba ublížený! Hlavně když ty ten obluzující super čistý pocit po zpovědi, ale na jiné kašleš, a těm co jsi hříchem ublížil ještě arogantně pomluvíš a lžeš o nich.
Haló Oko, zde mám něco ze zpovědního řk zrcadla, po drzých lžích a pomluvách co zde o Cizincovi šíříš se ti to bude velmi hodit.
Nepromluvíš křivého svědectví proti bližním. – Oblast vztahů k pravdivosti a cti.U tohoto přikázání jde o ochranu před škodlivým posuzováním, které pokřivujecharakter. Bůh bere v ochranu čest každého člověka. Pravdomluvnost a upřímnost je zvlášť potřebná v manželství, protože bez nich se vytrácí důvěra a láska.Lhal jsem, přetvářel se, klamal? (je potřeba konkrétní uvedení, závažnost následků.) –Neříkal jsem vždy plnou pravdu, přizpůsoboval jsem si ji? – Křivě jsem druhé posuzoval či neprávem podezříval? – Rád jsem poslouchal řeči o cizích chybách a bez důvodu je šířil dál?– Sváděl na druhého vlastní provinění? – Pomlouval jsem? – Ztrpčoval jsem druhým život bezohlednými řečmi, kritikou? – Lichotil jsem neupřímně? – Nenapravil jsem dosud škodu způsobenou lží nebo nactiutrháním? Nebyl jsem ochotný stát na straně pravdy? (dosvědčit ji)
|
]
|
|